Η adamsfashion  κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήστε με το τμήμα Υποστήριξης  στο τηλέφωνο 6984799179 ή να μας αποστείλετε email στο info@adamsfashion.gr

Πολιτική επιστροφής

  • Αναιτιολόγητη Επιστροφή Προϊόντων
    (δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης)

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, σύμφωνα με το νόμο για την προστασία του καταναλωτή, αναιτιολόγητα, εντός 10 εργάσιμων ημερών  (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης:

Δεν χωρεί υπαναχώρηση και η επιστροφή δεν επιτρέπεται για φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του προϊόντος, για τις οποίες η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές αυστηρώς μόνον εφόσον τηρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

1) Το προϊόν είναι αφόρετο και βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματός μας.
2) Η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί, αλλά είναι σε άριστη κατάσταση.
3) Το προϊόν επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος .
4) Μαζί με το προϊόν θα επιστραφούν άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο, το έντυπο παραγγελίας, και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα).
5) Ο πελάτης αν δεν ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησής του εντός της άνω προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβή των προϊόντων. Και έτσι ο πελάτης χάνει το δικαίωμα επιστροφής εμπορευμάτων ή χρημάτων.

Υπάρχει η δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την έναρξη της αποστολής. Για να ακυρώσετε την παραγγελία μπορείτε να στείλτε e-mail